Statnett inviterer til open kontordag

Du finn representantar frå Statnett på Skakke tysdag 09. januar kl. 10.00-20.00.

Statnett fekk i september 2023 konsesjon til ny kraftleidning på 420 kV frå Blåfalli koplingsstasjon i Kvinnherad kommune til ny Gismarvik transformatorstasjon i Tysvær kommune. Traséen går via Etne og Vindafjord kommunar. Statnett har no fått samtykke frå Olje- og energidepartementet til å tiltre naudsynt grunn og rettar for å byggje og drifte kraftleidninga.

I samband med dette inviterer Statnett til open kontordag på Skakkesenteret i Etne tysdag 9. januar kl. 10.00-20.00.
Statnett informerer om at representantar frå prosjektet vil vere til stades, og det vil vere mogelegheit for å stille spørsmål knytt til prosjektet og prosessen vidare.

Meir informasjon om tiltaket og kart finn du på regjeringa si pressemelding.

Kart over området ledningen skal gå - Klikk for stort bilde Skjermdump frå Statnett